فهرست

بازدید هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته تخصصی بهداشت باروری و مامایی از دانشگاه علوم پزشکی بابل جهت راه اندازی دکتری تخصصی(PhD) مامایی

جهت راه اندازی دکترای رشته مامایی در دانشگاه علوم پزشکی بابل سرکار خانم دکتر فاطمه ناهیدی دبیر محترم هیات ممتحنه مامایی و بهداشت باروری، مشاور وزیر در امور زنان و نیز خانم دکتر افسانه کرامت عضو محترم هیات ممتحنه مامایی و بهداشت در روزهای 25 و 26 مهرماه از دانشکده پرستاری و مامایی بابل بازدید کردند.

در این بازدید ابتدا جلسه معارفه با حضور معاونت و مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه و رئیس و معاون آموزشی و اعضای هیات علمی دانشکده و نیز مشاور ریاست دانشگاه در امور زنان برگزار شد. سپس جلسه ای با حضور دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی در خصوص برنامه های آموزش تئوری و بالینی انجام شد.

در روز دوم از واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی بابل (زایشگاه بیمارستان شهید یحیی نژاد، بیمارستان آیت الله روحانی ، مراکز بهداشتی درمانی، گروه مامایی، Skill lab، EDC و . . .) بازدید به عمل آمد و در پایان جهت ارائه گزارش در سالن شورای دانشکده پرستاری و مامایی با حضور دکتر سید فرزاد جلالی ریاست محترم دانشگاه ومعاون محترم اموزشی و مدیران اموزش، تحصیلات تکمیلی، مشاور ریاست دانشگاه در امور زنان  و مدیر  EDC و رئیس و معاون و اعضای هیات علمی رشته مامایی جلسه برگزار شد.

 اعضای هیات ممتحنه مامایی و بهداشت باروری، ضمن تشکر از همدلی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل برای تاسیس دکتری تخصصی رشته مامایی ابراز امیدواری نمودند که  اخذ مجوز رشته و تربیت دانشجو در این حوزه به ارتقای شاخص‌های سلامت مادران جامعه کمک نماید. در نهایت نظر برد برای رشته دکترای مامایی در این دانشگاه مثبت بوده است اما در نهایت اعلام نمودند که امکانات لازم در این خصوص باید تهیه گردد.