فهرست

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1400

کلیه دانشجویان اعم از پذیرفته شدگان ورودی مهر و بهمن الزاماً بایستی از تاریخ 1400/7/7 لغایت 1400/7/14ثبت نام اینترنتی انجام دهند.

ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، به دانشجویان عزیز باطلاع می رساند:

کلیه فرآیندثبت نام دانشجویان جدید الورود سال تحصیلی1401-400 1دانشگاه علوم پزشکی بابل  اعم از ورودی مهر و یابهمن به صورت کاملا غیرحضوری انجام می گردد،خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمائید:

 ثبت نام دانشجویان جدید الورود اعم از بومی و غیر بومی فعلا بصورت غیر حضوری انجام می گیرد.

عدم ثبت نام اینترنتی دانشجویان ورودی مهرو بهمن در موعد مقرر به منزله انصراف می باشد.

 

 ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدید الورود 

زمان ارسال مدارک متعاقباً اعلام می گردد

1-نحوه ثبت نام: با مراجعه به سامانه مدیریت آموزش

Hamava.mubabol.ac.ir

مدارک اسکن شده  باید کاملاً دقیق، واضح و خوانا باشند

اطلاعات بصورت دقیق تکمیل گردد، مسئولیت صحت و سقم اطلاعات وارد شده بر عهده شخص دانشجو می باشد.

2-مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی:

اسکن صفحات شناسنامه 

اسکن کارت ملی پشت و رو

عکس4×3 که در سال جاری گرفته شده باشد

اسکن اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی و متوسطه با تمبر، مهر و عکس- نظام آموزشی سالی واحدی/ترمی واحدی

اسکن اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یا گواهی موقت با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک- نظام آموزشی سالی واحدی/ترمی واحدی

اسکن اصل گواهی موقت یا اصل دیپلم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک

اسکن اصل گواهی موقت یا اصل پایان تحصیلات دوره متوسطه دوم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک

اسکن اصل ریزنمرات دوره متوسطه دوم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک  

اسکن فرم انصراف قطعی دانشجو در صورت انصراف از تحصیل و تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه مربوطه

درخواست صدور معافیت تحصیلی مربوط به پذیرفته شدگان(ویژه آقایان )(اطلاعیه پیوست)

 

درخواست تاییدیه تحصیلی(سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی) https://emt.medu.ir

مراجعه به سامانه درخواست تاییدیه و پس از  پرداخت الکترونیکی هزینه مربوط، کد پیگیری را بارگذاری نمایید. صدور کد رهگیری به منزله ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی  می باشد و  کدتاییدیه را بعداز بارگذاری نزد خود نگهداری نموده به همراه مدارک اصلی ارسال نمایید. نیاز به حضوردر دفاترپیشخوان نمی باشد.

تذکر: تمامی مدارکی که در ثبت نام اینترنتی اسکن وارسال نموده ایدرا در قالب یک سی دی ویک برگ کد رهگیری در روز تحویل مدارک که زمان آن متعاقبا اعلام می گردد به همراه داشته باشید.

- فرمهای آموزشی لازم برای تکمیل  از اینجا دانلود و تکمیل و در زمان ارسال مدارک ، ضمیمه گردد.

توجه: برای دانشجویان پردیس خودگردان نیازی به تکمیل فرمهای شماره 1 و 4 و 6 نمی باشد.

-زمان ارسال  مدارک فیزیکی متعاقبا اعلام می گردد.

زمان انتخاب واحد و شروع کلاسهای در سامانه آموزش مجازی (نوید): در اطلاعیه های بعد اعلام می گردد.

آدرس: بابل –خیابان کشاورز(گنج افروز) دانشگاه علوم پزشکی بابل ، دانشکده پرستاری و مامایی

درصورت داشتن هرگونه پرسش با واحد معاونت آموزشی 01132190618 تماس بگیرید.

 کدپستی :47745-47176